Friday, November 28, 2008

Nothing..Just..$%^*&%*&

amaran:jgn baca sbb ni aku merapu je

Haha..aku onn pc ku..bkk email..n opss..5453 new mail yg bel0m dibaca..damnshit..mail box aku makin penuh..bila aku nk bca sumer 2..haha aku rsa aku x kan bca kot..aku x pernah delete mail yg msuk..ok..purata msuk mail sehari dlm 30 kot sjak aku join yahoo groups..haha..shit..and then aku bca la gak newspaper..nothing interesting..haha..
da la m.u draw jer..haha..aku tanpa berlengah lg akibat kebosanan mula membuat keputusan untuk msg saing2 aku(membe 2)haha..ohh..x boleh..shit..x de kredit..aiyoo..apa aku nk buat..lastly aku pon tulis la blog ni..ini la hasilnya..haha.
..aku da ckp jgn baca..nk baca jgk..haha..adios..

3 comments:

Anonymous said...

haha..yg lu tulis jgn bca tu wat pe mat..lg org nk bace..haha

Anonymous said...

x pe aizat!!
aku phm..
h0bi k0 mmg mepek!!
wahaha!!

Anonymous said...

dmm ke ko ni??haha..nice writing..aku ska bca org merepek..