Saturday, November 1, 2008

Lawak Di malam hari....

x de benda aku nak post...so terimalah sebuah lawak di malam hari...

Bakal Bapa

Empat orang bakal ayah sedang menunggu kelahiran bayi mereka diruang rehat sebuah hospital. Kegelisahan jelas diriak muka mereka¡­

Seorang jururawat keluar dari bilik pembedahan lalu berkata kepada lelaki yang pertama, ¡°Tahniah! Isteri Tuan selamat melahirkan anak kembar dua.¡±
¡°Kembar dua! Kebetulan pula, saya bekerja di menara berkembar Petronas,¡± kata lelaki yang pertama dengan riangnya.

Beberapa minit kemudian, seorang jururawat lain datang memberitahu kepada lelaki kedua, ¡°Isteri Tuan selamat melahirkan bayi kembar tiga. Tahniah!¡±
¡°Apa? Kembar tiga! Saya bekerja dengan 3D Corporation, kata lelaki yang kedua.

Setengah jam kemudian, seorang jururawat memberitahu kepada lelaki ketiga, ¡°Tahniah! Isteri Tuan selamat. Tuan dikurniakan anak kembar empat¡± kata jururawat itu dengan tenang.
¡°Kembar empat! Sungguh saya tak menduga kejadian ini, saya pula bekerja di Four Season Hotel,¡± kata lelaki ketiga dengan gembira.

Lelaki yang keempat mula mundar-mandir kegelisahan. Ketiga-tiga lelaki tadi berasa hairan melihat keadaan lelaki keempat itu. Mereka bertanya,
¡°Apakah yang merunsingkan awak?¡±
Dengan perasaan gelisah dia menjawab ¡°Saya bekerja di Seven Eleven.¡±

credit:cari board lawak..

No comments: