Tuesday, December 14, 2010

Spirit?

Tadi aku pergi beli tiket malaysia lawan Vietnam esok.

Intro.

dan.aku masih kena beratur.wow.ingatkan tak payah beratur.rupanya ramai lagi rakyat Malaysia yang masih sokong team negara nih.Orang depan2 aku tu pulak sorg2 beli 4-5 tiket.

Habis beli tiket.aku ronda-ronda gerai2 yang da mula buka kat sekitar stadium.Ingat na beli satu baju.Harga dia.mak datuk.memang diorang akan cekik punya masa2 nih.baju rm10 jadi rm20.aku ingat na beli jersey baru(pirate punya tapi ada nike).tapi tade lagi jual..so,aku ronda2 jela.baju pirate yang tade nike pon dia bole jual rm 40.Yang peliknya,ramai pulak orang beli.Ni dah semangat habis da nih..bagus2.kalau aku,pk 4-5 kali la nak beli.Dan konfem2 esok dia akan turunkan harga.Tapi lebas habis match la.haha(Da basi)

Itu je aku nak cerita.Pasal orang2 semangat kewarganegaraan kuat nih..congrats kepada mereka.

No comments: