Thursday, December 16, 2010

Hantu Kak Limah Balik Rumah

wow.full.

Ramai yang tengok filem nih sebab tahu ia adalah sambungan zombi kampung pisang.

Okla.

Bagi aku ini bukan filem terbaik Mamat Khalid..Zombi Kampung Pisang masih lagi yang terbaik.

Cuma,filem ini tetap menghiburkan.aku rasa ia sangat menghiburkan di awal-awal filem.
Cuma,komedinya semakin berkurang di hujung2 filem.

Tapi,mungkin aku kena tengok kali kedua.Ya,kali kedua.Kerana Zombi Kampung Pisang membuatkan aku terlena panjang semasa kali pertama menontonnya dahulu.Man Laksa juga sangat membosankan pada kali pertama.Mungkin filem Mamat Khalid hanya akan menghiburkan aku pada tonotnan kali kedua?yelah kot.

Apa-apapun,filem ini tetap jauh lebih baik dari filem-filem bodoh Malaysia yang lain.

1 comment:

! 18++ Only said...

Jom pakat gelak kat hantukaklimah.blogspot.com komen dan menang DVD hantu kak limah balik rumah sekarang!